نظر خواندنی همکارحاضر درجلسه
درباره وبلاگ

مقدمتان گلباران
آخرین مطالب
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 43728
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 121
تعداد آنلاین : 1

---------آمار بازدید از 18 تیر1392 ---sho edame mat

از قبولی تا اعزام
تجارب یه قبول شده ی آزمون اعزام به خارج فرهنگیان
جمعه 21 شهريور 1392برچسب:, :: 23:6 ::  نويسنده : صابر       

دوستان عزیز

من هم جزو دعوت شده ها بودم این آقای صحرایی را هم نمی شناسم ولی خداوکیلی در آنجا به صورت رسمی در سخنرانی ها به کار ایشان هم اعتراض کردند.

به هر حال این دوست ما زحمتی کشید وبلاگی ایجاد کرد و تلاشش بر این بود که اطلاع رسانی کند. اگر چه با عرض پوزش از حضور ایشان مقداری اصول اطلاع رسانی را رعایت نکرد (آنهم به حرمت همکاران) و هر نظر راست و خدای نخواسته دروغی را تأیید و نمایش داد. و همین سبب مشکلاتی برایش شد. اما دعوت ایشان ربطی به فعالیتش در وبلاگ نداشت.

لطفا سعی کنید از اعزام شده ها اطلاعاتی بگیرید که بعدا اعزامتان را تسهیل نماید. به عنوان مثال از همین الان به فکر رفتن به یک کلاس زبان خوب باشید. مقداری پس انداز کنید برای اینکه با خودتون ببرید. در فرصتی که دارید برای خودتان حتما گذرنامه تهیه کنید. اگر مدرک تحصیلی گرفته اید هر چه سریع تر به ادارات محل خدمت بدهید و حکم کارگزینی دریافت نمایید. هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست خودتان را برای رفتن به دورترین نقاط دنیا آماده کنید. بسیاری از دوستان ما برای آفریقا اعزام شدند. هنوز تعدادی از دوستان ما از سال 89 و 90 هستند که البته اسم همه ی آنها در لیست اعزامی ها بود. سعی کنید اطلاعاتی از کشورها داشته باشید. به شایعات گوش ندهید مثلا این که فلان کشور حقوقش کمتر است یا بیشتر است یا مسائلی از این دست.

واقعیت ها اینهایی بود که من خدمتتون عرض کردم. برای اعزام فاکتورهای زیادی در نظر می گیرند مثلا اگر شما بچه ی دبیرستانی داشته باشید فقط به کشورهایی می توانید بروید که دبیرستان داشته باشد. بیتشرین اعزام به امارات است چون هر سه مقطع را دارد. اگر زوجی ریاضی و ابتدایی باشندبه راحتی اعزام می شوند.

با عرض پوزش باز هم در خدمتتون خواهم بود. اگر اطلاعاتی خواستید بنویشید البته نه با طعنه و کنایه و این جور مسائل

خدا شاهده خود من هیچ آشنایی نداشته ام و یکی از بدترین کشورها هم افتاده ام ولی راضیم به رضای خدا تا که چه پیش آید.

آروزی موفقیت برای تمام شما دوستان دلسوز عرصه ی تعلیم و تربیت



نظرات شما عزیزان:

مهنازجودت
ساعت10:29---28 دی 1392
باسلام :فوق دیپلم اموراداری با18سال سابقه کاردرآموزش وپرورش وعنوان پستم معاون اجرایی مدارس هستم ایا می توانم درازمون فرهنگیان اعزام به خارج شرکت کنم. باتشکر

خطاب به پژوهشگر
ساعت22:47---22 شهريور 1392
یعنی چون به طور رسمی در سخنرانی ها به کار ایشان اعتراض شد و به دروغ گفته شد که تمام اخبار این وبلاگ دروغ بوده، کار ایشان را زیر سوال می برید! جناب صابر ونیز مدرسه ایرانی نداره! ........،.................................................................. بله ماهم شنیدیم امامتاسفانه بررسی نکردیم،متاسفم دربین معلمان کسانی هستند که به آنچه آموزش میدهند ،خودعمل نمیکنند،شایعه سازی درشان معلمان فرهیخته نیست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: